Costumer Review



05 March 2011

asyik nak mengondem je kejenye.huh!

hoh! kawan2 dier kondem, kerajaan dier kondem sampai blogger lain pon dier kondem! huh blogger tahap dewa lah tuhh! suma nak buat entry versi anti-kerajaan padahal dia tuang minyak guna subsidi n ntah2 makan nasik yang guna subsidi jugak. n yg paling penting selamat kerajaan x buang dia dari negara MALAYSIA ni n hantar kat mesir. baru dia tahu kerajaan mana yang beking dia.huh!tak tau bersukur!.




buat entry pasal menteri ni buat skandal ni.. songlap duit ni. suma buat macam TAHU. huh! siap boleh buat entry pasal skandal sex pula tuh..haaaahhhhh!!! dia dah dapat jawatan majlis agama islam..hokey la 2... nnt boleh jadi pendakwa syarie pula.

yang satu ni pula..asyik membeng pembangkang x habis2.. paling sedap konon2 dia side kerajaan.huh hancuss!!!  x dop nyo kepimpinan melalui teladan. ayat mengutuk melempang mengondem n macam2 'me' lagi sampai tawar hati nak menyokong lagi dah.

cik yuyu zulaikha memang kena beng gila2..sabar cik yuyu. dorg jelez kot. u punya comment n follower beribu. dorag punya sekupang.huh!.

pening. kot dorang buat entry pasal ilmu, tips ke xpe ye dak?
mengondem jugak pilihan di hati.hohoho
 p/s: entry kali hini agak lucu, teen, n everything. oh ini bukan saya.huahuahua.

6 comments:

ainin ^^ said...

ok! mmg manusia kdg-kdg mcm tuh. -,-''

aleen aiden said...

marah btul nih..kadang2 manusia ni lupa diri kejap.xckp org lain,alin pon salu lupa diri.hu3

Kakzakie said...

Mencari yg silap dalam kesilapan. Mencari sinar dari yg terang.
Kesilapan terpendam dalam sinar.

peGuaM_BiSaYa said...

enin: ta pernah poas hati ngn org lain.. ta bley terima klmhan org lain..adeish3x... T_T

peGuaM_BiSaYa said...

aeen: yaaa.. sedang marah..hihihi..t da rilek da...hiiiii.. semoga aleen ceria slaaloo.

peGuaM_BiSaYa said...

kakzakie:.. aduh..ayat anda sungguh mendalam. kesilapan itu selalu kita sedar.. cuma untuk mengakuinya kita anggap satu kesilapan..

Related Posts with Thumbnails