Costumer Review



19 April 2011

seyes.. wa rasa macam bangkai.


bab* betul bab* nih!

bak istilah bro kun: gua rasa gua mau panas gua panas!!!!

hahahah..selamat berkenalan dengan bab*- bab* area melaka yang sunggoh chumel ini ye tuan-tuan puan-puan.
di subuh yang hening tatkala aku mula melakar aeq lioq di atas nota2 sambil menopang dagu, aroma semerbak menerpa hidung mengembangkan liang2 roma sehingga menggeletar setiap sendi. aaahh!! nyaman sehingga hendak keluar muntah hijau. oh shit.

apa nak buat? dah ditakdirkan kolej kediaman aku mejadi lokasi 'ter'hampir dengan rumah piggy pintal itu, ya, kesabaran diperlukan di sini.

bangun pukul 3 pagi tadi aku terfikir, kot2 ah-chai cina tgh mandikan piggy2 dia.. oh damn.. lu guna shower brand ape chai??

13 comments:

dayah SnoW Heuka said...

ayo0o adik 0,o.. ape pon saba eah... adohhh..

Jiha said...

Pakai face mask jer laa dik...heheh...

4Ddict|.46 said...

rumah piggy pintal!
ahahahha

peGuaM_BiSaYa said...

sis dyh:masuk 2 tawn da saba ni sis..wuuuuu~~~~

peGuaM_BiSaYa said...

kak jiha: akak2..purdah ade?adik nk pnjam.. heeee

peGuaM_BiSaYa said...

oh amma please shut up b4 i pintal u pulak okeyh?mntang2 dah dok lua! menchik!

Amoi said...

apa kena mengena babi tu?

haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
jangan di bakar kandang beliau sudah..wakakakah

peGuaM_BiSaYa said...

amoi: aiyaa amoi.... bau itu bab* manyak 'HARUM' maaaaaaaaa

peGuaM_BiSaYa said...

BRO brutal:bro mmg ada telepati. taw2 wa punya niat cana. instinct kuat wo

c mok said...

bau yang semerbak kasturi . haha
sabau je la . lagi sebulan lagi eh . hehe

gedek! said...

Bukan muntah hijau lagi....

Sila kan muntah pelangi...!

M.I.K.A gEnErATe said...

kan ak dh ckp...bgn pg jgn sedut angin2 2....moral kt sini,,xyah bgn pg2....>.<

Related Posts with Thumbnails