Costumer Review



03 March 2011

oh.pointer.

topik paling di suka ialah pointer. paling di benci ialah pointer. Dan sedang-sedang suka ialah pointer.
oh pointer. Bila lah ko nak jejak angka 3.50? semester dua cgpa 3.20 haiiitt..ciket agy baii... dengan harapan penoh di dada akan jejak 3.50 di semester tiga.

but sunggoh haram kejadah gransazer mengamok. usul fiqh II n undang2 syarikat ternyata menghancusskan segalanya. dan penuh rasa dukacita haku menangis airmata nanah bila tengok pointer jatuh ke angka 3.08. besarkan jarak angka tuh?naaaaii.. baru ko rasa.

maka cgpa di semster lima ini ialah 3.12(sunggoh stragel nak naikkan semula)apakah yang akan berlaku semasa semester enam ini nanti?? akan bakal repeat atau???oh no. saya berharap saya dapat kawen dengan majistret sekarang. tak perlu belajar undang-undang yang memeningkan jiwa dan raga.

ok lah bloggers ku shayang...jumaat depan haku nak ke KIPSAS kuantan ni. ada bengkel kepeguaman. doakan berjalan dengan lancar okeyh?(yuran mahal sampai ringan wallet haku)


4 comments:

Damia Ayesha said...

ba...limpas2 dulu...hehehe

gud luck k :)

::FAIZ FARISH:: said...

ala kenapa takde no phone.. hehehe lol

ainin ^^ said...

hm.. susah kan nak skor :( sy pun tggu saat cgpa nak naek agka 3.50++

Cik Shiqa said...

caiyok2...bole bh lau adek ku..

Related Posts with Thumbnails