Costumer Review



29 November 2009

setitis air mata ayah.... sejernih tangis mama

.......Semua yang berlaku atas ketentuanNYA.. tu yang sis aku cakap bila dugaan besar datang singgah mencalit setitik tinta luka dalam keluarga tercinta.. 'Sabar dan Bertenang' memang kami pegang.. tapi sampai bila????.....
....Setitis air mata ayah terasa amat berharga dari ratapan seorang anak...sejernih tangis mama lebih bernilai dari kesakitan luka yang terpendam dalam diri seorang anak... Bila semua ini berakhir???????????
............Teringat lawak sis aku kat uma masa dia balik kampung ari tukat mama aku...' APA YANG TOK TAHU..ANGGUK..SABAR...ANGGUK...SABAR...' Yang dia tiru dari filem JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK.. Time tu baru aku nampak mama aku senyum buat pertama kalinya aku balik ke sabah..........
Related Posts with Thumbnails