Costumer Review



07 April 2011

berlapar untuk kenyang.

'hari ni makan roti kosong'
aku mereport tanpa di tanya.


'kenapa?'

'perut sakit, meragam semalam makan banyak sangat'
kupang seringgit patposen aku laga2 kan, berdecing bunyinya

'oo..ingatkan tiada duit, kalau tiada bitaw'
yang di sana bersuara, macam biasa.

'eisssshhh... ada, cuma malas nak makan berat2.. perut tak steady lagi'
kemudian henpon aku matikan, memang perut aku meragam, tapi bukan kerana nak keluarkan isi perut. tapi minta diisi.

seterusnya aku pandang lagi baki namposen, aku simpan baik2 dalam beg pensel. buat beli roti untuk makan tengahari esok pula. syukur, pertanyaan sebegitu sedikit sebanyak kenyangkan aku. berharga.

pandai tak jahit selipar sendiri?huu~~~ hidup kat tempat orang ajar kita berdikari, buat kerja sendiri.

11 comments:

ckyn chan said...

heheheee..cute c myna jait kasut..hee

ckyn chan said...

cute c myna jait kasut..hee

::FAIZ FARISH:: said...

ok blh bukak kedai repair kasut ni...

Sogeking Kun said...

ang ke yg tengah menjait tu? apsal nampak ayu? haha.

peGuaM_BiSaYa said...

kyn: ni part tyme job.. ada tempahan?

peGuaM_BiSaYa said...

enche pais: owh da c ap entrprise ni.. francais ngn & co. huu~~~~

peGuaM_BiSaYa said...

bro kun: bro.. tu pix zaman muda2.. skrg da zaman rok kapak..kekeke.plawokk!!!

shahjiehan said...

o0o0..org sabahan...student law kat mana tuh? heee

salam ziarah

klo x keberatan,
jom baca dan share info nih~! Pantau Anak Stady Melalui SMS Dan Internet

whitecappuccino said...

jahit selipar?? jimat2..pandai lak tuuu..

peGuaM_BiSaYa said...

shahjiehan: kat melaka je nih..hiiii...yaaaa sabah marii :) okeyh i serbu blog anda :)

peGuaM_BiSaYa said...

whiteCC: hahahaha dgree in jahit selipar ni, Universiti Orang Kampong :) memang jimat, selamat rm3 :)

Related Posts with Thumbnails