Costumer Review



11 January 2013

-penseljiwa- Launching.

asalamualaikum,

salam petang :) rehatkan minda dengan tengok -penseljiwa- saya dibawah.
kasih-bebas-sedih-ketawa semua saya kepilkan jadi satu; bicara saya melalui kanvas hati. tidak bertaip. tapi saya mahu mesejnya sampai dengan sentuhan halus bertulis air- karya saya penseljiwa saya. tidak bertaip.


 khairul harris n Qhairun aLisha b. shamsul
asplanad, sipitang sabah.

 Norafirah bte Matleh
asplanad, sipitang, sabah. 


 Shamisah bte Nawar
perkarangan vila sri Ladang, sabah.

 Nur Humaira  Qistina bte Royhazry
rumah besar, sabah.



 Nan-Hado-Mata
pekarangan vila Sri Ladang, sabah.



kotakjiwa kalian suci. maka zahirkan dengan kesucian. karya tidak perlukan nama. hanya perlukan kalian-pelihat.

assalamualik, mimpi indah :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails