Costumer Review



06 April 2010

..dAmbA kAsIh..


Tiba-tiba aq rasa nak kol mama...tapi kredit tak cukup..da seharian aq tak balik rumah...cari ketenangan..da 2 ari aq tak makan..upanya..entah aq sendiri tak sedar..aq penat...mengatuk..tapi biarlah..aq lentok kepala atas meja labrary..da 2x aq kena halau paci kaunter...hem...aq rasa aq kisah pa2 yang terjadi kat sekeliling aq...balik2 aq tengok npon..cek 1,1..baru kejap tadi aq ngadu ngan sis aq..berkongsi rasa..selamat bila dia bagi aq nasihat macam2..naseb aq ada kaka yang selalu sapot pa yang qa buat...malamni..aq tak tahu nak hadapi macamana...mb macam biasa..tapi...yang macam biasa 2 macamana?????



::Tuhan betapa aku malu::
::Atas semua yg Kau beri padahal diriku::
::Terlalu sering membuatMu kecewa::
::Entah mungkin kan aku terlena::
::Sementara Engkau beri aku kesempatan::
::Beulang kali agar aku kembali…::
::Dalam fitrahku sebagai manusia::
::Untuk menghambakanMu::
::Betapa tak ada apa2nya::
::Aku dihadapanMu::
::Aku ingin mencintaiMu… setulusnya sebenar2 aku cinta::
:;Dalam doa dalam ucapan dalam setiap langkahku:;
:;Aku ingin mendekatiMu selamanya sehina apapun diriku::
::Ku berharap untuk bertemu dengan Mu ya rabbi::




No comments:

Related Posts with Thumbnails