Costumer Review



01 April 2010

eNtRy mY sIs yAng wAt iDuNg aQ KeMBaNG..MuMuMuAhh!!!


Apakah Pandangan Korang tentang Anak Bongsu?
2 orang comel berkata

salam malam malam...

masa jenjalan td jumpa blog ~tari temari yg bercerita pasal anak bongsu.
manja ke apa ke kan...
aku nk komen gak, tp bukan pasal anak bongsu orang lain
aku nk komen pasal adik bongsu aku
anak bongsu kitaorg a.k.a adik kecik aku ni
al~kisah nya cam ni
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

++ act adik bongsu aku skang dah berumur 20 tahun ( dah besar kan?hehehe)
++ adik aku seorang matang.. feghhh sgt serius dari kami semua.. mgkin sebab dia berkawan ngn akak² n abg dier kt umah. dan juga mgkin sbab akak² dia ni kebudak²an sket.hehehe
++ adik aku ni kdng² je manja.. tu pun bila dia nak kan sesuatu. yg tu mmg manja giler aaa
++ adik kecik aku ni seorang yang berdikari.. pasal duit mmng hebat dan howt.. pndai simpan duit..
++ adik kecik aku adalah lebih pandai dalam akademik dari akak² dia ni. akak dia pndai sikt je.hehe
++ adik aku ni kalau bercinta, dia suka bcnta ngn org yang lebih matang dr dia..
++ adik kecik aku suka kan aktiviti luaran.. aktif debat.. pengakap..
++ adik kecik aku gak lah yang stdy jauh dr ktrang.. akak² dia stdy dalm negeri jek..
++ adik kecik aku kalau bab stdy memng sgt serius.. x main², rajin jek.. dulu kt hostel.. org lain rilex tgok tv weekend, dia p stdy room stdy ferghhhh adik aku....
++ sebab tu lah result dia gempaq² slalu.. dr UPSR<>
++ anyway, camne pon aku sangat syg adik kecik aku ni..
muah muah muah
nak kenal ke adik kecik aku??
jeng jeng jeng jeng
ni dia
!
!
!
!
!

Related Posts with Thumbnails