Costumer Review



15 February 2011

backpacking. cari erti hidup.

sekarang hidup aku tak terang tak gelap.samar2. ada sesuatu yang terkurung.yang aku tahu tapi tak pasti. terasa nak pergi bermusafir.cari erti hidup. backpacking dari masjid ke masjid.cari erti hidup. teringat kisah fend dan kazennya chad backpacking ke australia dalam hikayat hLovate.hala yang sama.tujuan yang sama. tapi takla rasanya ke australia.jauh nau.mybe pergi sekitar area kuala lumpur atau negeri2 yang dekat. nak tahu apa sebenarnya yang di cari dalam hidup.

"DALAM PERJALANAN NAK KENAL PENCIPTA MEMANG BANYAK HALANGANNYA"

nak rasanya di lupakan segala dosa2 yang pernah mencemar duli ke atas diri ini. nak berubah bukannya senang. nak fisabilillah bukan macam makan choki2.gigit n picit.

"KALAU NAK BERUBAH MESTI DARI SEKARANG.KALAU KATA ESOK,ESOKNYA AKAN KATA ESOK..ESOK. N ESOK.SAMPAI BILA"

tiba2 terasa macam nak ke tanah suci. nak rasa sejuknya hati.macamana rasanya air mata menitis penuh rasa ikhlas. tahun ni mungkin setahun akan berada di tanah semenanjung. ok la tu boleh fokus dalam misi. entahlah.semoga sang pencipta permudahkan urusan. approvekan permohonan aku untuk jadi dalam kalangan hambaNYA yg terpilih.titik.



8 comments:

♥ cheknora ♥ said...

betul tu..nak berubah bkn nyer senang..bukannya mudah semudah melontarkan ABC. Yang penting kesungguhan kita tuk berubah.

ewanthology said...

semoga dipermudahkan

alexayussida said...

salam sis..terima kaseh singgah blog saya:) salam perkenalan..

mmg betol..ssh mau berubah lagi2 bila ke arah yang pasti..dugaan nafsu dan syaitan itu kuat...sama2 kita berdoa agar dipermudahkan segalanya dalam mncari deen kita:)

::FAIZ:: said...

stuju ngan delarocha

Ainin :)(: said...

suka entry chamin kuwus neh ! tenkss sbb ada kesedaran jugak bila baca :D loveyou..~

amsran said...

ehemm!!

Peguam Bisaya said...

anim:semoga dikekalkan kekuatan iman, amiin.

Peguam Bisaya said...

delarocha..amiin..thanx sis :)

Related Posts with Thumbnails